Wir verwenden Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren, Funktionen für soziale Medien anbieten zu können und die Zugriffe auf unsere Website zu analysieren.

ITSM Specialist (m/w)

 

Projekt- und Tätigkeitsbeschreibung:
Initial Situation:
We need to create a new IT end-user Service Catalogue including definition of management processes.
 
Objective Service:
Creation of a comprehensive Service Catalogue for IT End-User Services and support implementation in the Employee Self Service Portal.
 
Service Description:
• Creation of a comprehensive Service Catalogue for IT End-User Services
• Alignment with different stakeholders inside and outside the company
• Alignment with Business where appropriate
• Listing and detailing of attributes for all available IT End-User Services across different regions
• Support/ Coordinate implementation in the Employee Self Service Portal
• Working closely with the Service Portal development team for impementation of the Service Calalogue in the Employee Self Service Portal
• Definition of Service Catalogue Management processes
 
Skill-Anforderungen:
• Excellent ITSM knowledge
• Experience in the creation of an IT Service Catalogue
• Project management skills
• Self-service portal experience
• ITIL certification
• Good communication skills
• Fluent in English

 

Haben wir Ihr Interesse geweckt? Dann schicken Sie uns Ihr aussagekräftiges Profil an:



Dielleza Istrefi

Fon: +49 89.206032325
Mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!




Bitte beachten Sie:
für diese Position bevorzugen wir Kandidaten mit einer GmbH.